Kertoilen itsestäni ja ajatuksitani. En tiedä, mihin  tämä johtaa tai mihin sen oikeastaan pitäisi johtaa. Olen tottunut olemaan henkisesti yksinäinen, vaikka ihmisten seurassa olen miltei jatkuvasti. Voin kuvitella, miltä tuntuisi olla sukulais-sielun kanssa yhdessä, mutta se tuntuu vain unelmalta. Tietoisen näköisiin ihmisiin törmää harvoin ja kontaktin luominen arjessa ei ole varovaisuuteen tukehtuvalle kovin helppoa.

Olen ihminen. Tälläkertaa mies. Käyn töissä, harrastan. Minulla on perhe, vaimo ja tyttö. Teen paljon kotitöitä ja touhuan tyttöni kanssa. Vaimoni kanssa pärjään tottelemalla ja olemalla häiritsemättä häntä. Tilanne on varsin huono ja erosta on puhuttu, mutta toteutus on toinen juttu. Kaikkeen tottuu, hirttoköyteen kaulassa myös.

En ole täydellinen, vaikka kirjoituksessani varsin varmoja mielipiteitä voin ilmaistakkin. Ne ovat silti vain mielipiteitä tai päätelmiä, joita olen tähänastisten tietojeni pohjalta saanut kerättyä. Toivoisin, että joku ystävällinen sielu oikoisi vääriä mielipiteitäni, tapojani ja totuuksiani. Meilläpäin on tapana olla kaveria naamatusten ja sitten toisten kanssa naureskella myöhemmin.

Jokaisella ihmisellä on omat hienot puolensa ja omat heikkoutensa. Jokaisella on upea korkein minuus ja sitten egopuolensa, joka on kasattu yksilön elämän aikana. Luulen, että pärjään hyvin ihmisten syvemmän minuuden kanssa, mutta egopuolen kanssa tahtoo usein tulla hankaluuksia.

Olen lukenut paljon mysteerikirjallisuutta, parapsykologiaa ja muuta olevaisuutta koskevaa aineistoa. Näistä monesta olen saanut vaikutteita ja inspiraatiota, vaikkakin mikään suuntaus ei ole minua kokonaisuutena tyydyttänyt. Uskonkin, että miltei kaikesta on totuuden sirpaleita löydettävissä. 

Tässä vielä joitain suosikkejani: Richand Bachin kirjat, eteenkin Illuusio, Ouspenskyn Sirpaleita tuntemattomasta opetuksesta, Walshin Keskusteluja Jumalan kanssa- kirjasarja, Ervastia on tullut luettua, Carlos Castanedaa ja nuoruuden (lapsuuden) sankaria Dänikeniä. Paljon, paljon muutakin, joka ei nyt taas tule mieleeni.

Mutta katsotaan mitä kaikkeus eteemme heittää, odotellaan aistit avoinna ja valmiina tarttumaan hetkeen. Lukijalle virnistelttävä energiapommi kiitokseksi kärsivällisyydestä!