Olen onnellinen mies. Koen saavani pikkuhiljaa yhteyden henkiseen perheeseeni, pala kerrallaan. Koen, että olen päässyt kiinni omaan polkuuni. Elämäni näyttää kääntyvän upeasti toivomaani suuntaan. Vapaudun hiljalleen vanhoista elämää kutistaneista olosuhteista ja uudistan suhteeni henkisiin ystäviini. Sekä ryhdyn oppimaan elämän kokonaisuutta monella rintamalla yhtäaikaisesti. Olen jonkinlaisessa agape- tilassa kuitenkin, olen rakkaudessa ja haluan tätä kosmista tunnetta levittää ympärilleni. Rinnalla kurkkii egoistisen rakkaudenkaipuun varjo, joka hakee myös paikkaansa. Minä hallitsen ne, mutta olen ylitsepursuava.

Nautin vedestä. Sukeltelen ja kellun. Ajattelen uusia ystäviäni ja nauran. Olen veden kautta yhteydessä maailmaan. Upeaa!

Liikun paljon yksin. Millaista olisi olla kiireettä henkisen rakkaan kanssa liikkeellä, matkalla kohti yhdessä rakennettavaa unelmaa? Olla hengessä yhtä, olla aineessa yhtä. Pitää ne puolet tasapainossa. Olla onnellinen räjähtämättä riemusta kappaleiksi.

Näen hyviä vaihtoehtoja elämäni jatkumoksi. Tulen tekemään henkistä työtä monella saralla. Alan tietää, mitä oikeasti haluan, tiedän, että minun ei tarvitse enää tyytyä tavalliseen. Löydän juuri tarvitsemani.

Mukavalle tuntuu, toivottavasti osaan ja saan jakaa tätä ympärilleni ja se on siunaukseksi eikä kateuden siemeniksi.

Rakkautta, siskot ja veljet!