Kuinka yksi viikonloppu voikaan muuttaa koko elämän. Nyt minulle selvisi, että en olekkaan rannattomaan mereen yksin eksynyt saari. On olemassa ainakin yksi ihminen, joka ymmärtää minua, pystyy peilaamaan kaiken, mitä sanon.

Yksi viikonloppu, ja maapallo saa kontaktin toiseen älylliseen sivilisaatioon. Tämä on asian suuruusluokka minulle.

Millaisen mylläkän se saikaa aikaan sisälläni. Kun tyttöset sanovat että on perhosia vatsassa, minulla jyllää sisällä täysikokoinen telakaivuri.  Nyt myllerrys kuitenkin rauhoittui ja tilalle on tullut selkeästi rauhaisempi, luottavaisempi ja määrätietoisempi olemus. Uudelleensyntymä.

Sain lukemuksen elämästäni. Kortit kertoivat sanasta sanaan, vahvistaen ja tukien, antaen sanallisen muodon sisäiselle kuvalleni elämästäni ja muutoksesta uuteen vahvaan elämään. Kortit jopa kertoivat lähes suoria lainauksia aiemmin blogiini kirjoittamista jutuista. Eikä siinä ollut edes tulkinnan vapautta. Voiko vahvempaa vahvistusta saada sille, että nyt olet tielläsi ja yhteydessä energiaasi.

Minulla on upea uusi ystävä, joka osaa tehdä ihmeitä! Hän saa minut avautumaan itselleen ja myös itselleni. Hänen kanssaan olen saanut tehdä upeaa löytöretkeä läpi sielujemme universumin. Juuri sitä sieluni on ikävöinyt ja nyt se on tässä.

Aamen!